2015. december 1.

Horgolt hópelyhek és egyéb téli kacifántok

A blog statisztikáit figyelve az egyik legszembetűnőbb dolog, hogy milyen keresőszavakkal jutnak a látogatók az oldalra, és melyik bejegyzést nézik-olvassák a legtöbben. Számomra kicsit meglepően az elmúlt három év egyik legnépszerűbb bejegyzése a horgolt hópihékről szóló. Ez most persze éppen aktuális, de a statisztikák szerint nyáron is meglehetősen gyakran rákerestetek.
Ezt a bizonyos bejegyzést akkor írtam, amikor életem első horgolt hópihéit készítettem. A keményítéssel is először próbálkoztam, és így visszaolvasva nagyon komolyan vettem a dolgot. Azóta készült még jópár hópelyhecske, és keményíteni most már csak úgy szemre szoktam, nem sablonra tűzve. A jó hír, hogy a könyv, amiről a bejegyzésben említést tettem, és amiről többen is érdeklődtetek azóta, magyarul is megjelent már, 100 horgolt hópehely címen kapható (és nekem elhihetitek, nagyon megéri az árát).

Ha már ilyen népszerűek a horgolt hópelyhek, készítettem most nektek egy gyűjteményt a Pinteresten szebbnél szebb ingyen elérhető mintákból, ITT találjátok őket. Igaz, külföldi oldalakon vannak a minták, de a legtöbbhöz van rajz is.
Aki nemcsak hópelyhet, hanem például harangot is szeretne horgolni karácsonyra, annak melegen ajánlom EZT a (lengyel) blogot. A szövegből ugyan egy szót sem értek, de a képek magukért beszélnek.
Ha pedig félretennétek a horgolótűt és más módszerekkel szeretnétek az ünnepre hangolni magatokat és a lakást, ITT találtok egy kis vegyesfelvágottat egyéb kézműves inspirációból. Egy részüket gyerekekkel is jó móka elkészíteni.

Kellemes nézelődést, és még kellemesebb kézműveskedést kívánok!




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése