2013. március 28.

Tojássapik húsvétra

... jobban mondva kalapok.

Egy néhány nap múlva esedékes közös kézimunkázáshoz kerestem ötleteket a héten. Fontos volt, hogy egyszerűen és gyorsan elkészíthető, mégis mutatós modellek legyenek, mivel a résztvevők nem mind gyakorlott horgolótű-forgatók. A virágfüzért is már ezzel a háttérgondolattal készítettem, aztán tegnap belefutottam két tuti ötletbe.

Egy hobbiboltban láttam meg azokat az édes tojásmelegítő sapikat, amelyek azonnal megragadták a fantáziámat. Este neki is álltam elkészíteni őket. Íme:


A legjobban a kis kalap tetszett. Eredetileg virágot akartam rá hímezni, mint az eredeti példányon láttam, de amikor elkészült a közepe meg a két fölső szirma, rám nevetett és azt mondta, hogy ő inkább nyuszi szeretne lenni. Hát jó, de biztos készül majd még virágos szalmakalap is hozzá ikertestvérnek.

Ezután a Napóleonkalap.... akarom mondani, érseki süveg... azaz egészen pontosan a nagyikockák háromszögesített változata következett.



Először vastag akril fonallal kísérleteztem, készült két különböző méret belőle, aztán mégis visszatértem a pamuthoz. A fotón nem nagyon látszik a különbség, de nekem a pamut változat egyértelműen jobban tetszik.



Ja, a hobbiboltba egyébként marcipánért mentem. A legkisebbik ma ünnepli az iskolában a húsvétot, úgyhogy délután muffint sütöttünk. Itt az a szokás ugyanis, hogy a karácsonyt, húsvétot az iskolai ünnepség mellett egy közös étkezéssel is megünnepli az osztály.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése